BRONEERI PROOVISÕITSUPERB HINNAKIRIKÜSI PAKKUMIST

  AUTOMAKSU KALKULAATOR       
 
 

Neljanda põlvkonna uus Škoda Superb on veelgi elegantsem, emotsioone äratavam ja dünaamilisem.

 

Uues Superbis on reisijatele ja pagasile veelgi rohkem ruumi - mõlema keremudeli Superbid on pikemad ja kõrgemad kui nende eelkäijad. 
Luukpära on 43 mm pikem, 12 mm kõrgem ja pagasiruum on 20 liitrit suurem kui varem (645 liitrit).
Combi on 40 mm pikem, 5 mm kõrgem ja pagasiruum on 30 liitrit suurem kui varem (690 liitrit). 

UUE Superbi mõõdud
(ja erinevus võrreldes praeguse versiooniga):
    

 

Luukpära

Combi

Pikkus (mm)

4912 (+43)

4902 (+40)

Laius (mm)

1849 (-15)

1849 (-15)

Kõrgus (mm)

1481 (+12)

1482 (+5)

Teljevahe (mm)

2841 (0)

2841 (0)

Pagasiruumi maht (l)

645 (+20)

690 (+30)

 

Hoolimata uue Superbi mõõtmete kasvust on uue Superbi kere aerodünaamikale pööratud suurt tähelepanu. 
Kütusekulu vähendades on luukpära mudeli õhutakistustegur 0,23 (varasemast 10% parem) ja Superb Combi õhutakistustegur 0,25 (varasemast koguni 15% parem). 

  


Sarnaselt eelmise põlvkonnaga on ka uus Superb tulvil kaasaegseid tehnilisi lahendusi.
Uue Superbi teise põlvkonna Matrix LED esitulede valgusvõimsus on varasemast 40% suurem.

 

Uue Superbi veermiku juhtimine Dynamic Chassis Control (DCC Plus) tagab sõitjatele veelgi mugavama sõidu.

 

Massaažifunktsiooniga AGR-sertifikaadiga kvaliteetsed ergonoomilised esiistmed pakuvad sõidumugavust ka kõige nõudlikumatele.

 

Täiesti uuel Škoda Superbil on palju uusi või edasi arendatud abisüsteeme, ristmikuabi Crossroad Assist, pööramisabi Turn Assistennetav jalakäijate kaitse tunneb nüüd jalgratturid ära standardvarustuses olev hädapidurdussüsteem Front Assist

Suurepärase passiivse ohutuse tagavad kuni kümme turvapatja, sealhulgas keskne turvapadi.

 

Superb PHEV - kõige pikema läbisõiduga pistikhübriid! 

Peamine muudatus uue Superb Combi iV kapoti all on teise põlvkonna pistikhübriidajam mille kõrgepingeaku kogumaht on kasvanud 12,7 kilovatttunnilt 25,7 kilovatttunnile.

Sõiduulatus ühe laadimisega on enam kui 130 km, mistõttu sobib see ideaalselt teie igapäevaseks elektriautoks.

Seda pistikhübriidi saab kiirlaadida ka avalikust laadimispunktist maksimaalse võimsusega 50 kW ja laadimine on võimalik ka tavalisest kodusest pistikupesast.

Škoda on suurendanud vahelduvvoolu laadija võimsust 3,6 kilovatilt 11 kW.

Mootor Käigukast Maksimaalne võimsus Maksimaalne võimsus
Bensiin   (kW) (hj)
1,5 TSI mHEV 7-käiguline automaat 110 150
2,0 TSI 7-käiguline automaat 150 204
2,0 TSI 7-käiguline automaat 4x4 195 265
Diisel   (kW) (hj)
2,0 TDI 7-käiguline automaat 110 150
2,0 TDI 7-käiguline automaat 4x4 142 193
Pistikhübriid   (kW) (hj)
1,5 TSI iV 6-käiguline automaat 150 204

Galerii

Küsin pakkumist!
*
*
*
Mind huvitab
Vormi saatmisega nõustud, et Sinuga võetakse selle päringuga seoses märgitud kanalite kaudu ühendust. Me töötleme Sinu isikuandmeid kooskõlas Privaatsustingimused ja Küpsised kirjeldatuga.