LEGENDI TAASSÜND


FABIA on algusest peale olnud üks ŠKODA edukamaid mudelisarju. Kõik sai alguse 1999. aastal, kui esimene põlvkond nägi ilmavalgust luukpärana, aasta hiljem järgnes universaalversioon ja seejärel, 2001. aastal sedaan. FABIA sai kiiresti klientide lemmikuks ja jätkab oma edulugu tänapäevani välja.
Ent kuna maailm liigub vankumatult edasi, muutuvad ka klientide eelistused ja vajadused pidevalt, nii et igaüks, kes soovib oma ala tipus püsida, peab ajaga kaasas käima ja pigem sellest isegi sammu võrra eespool püsima. Me ei ole tõesti niisama sussi lohistanud, sellepärast on meil suur rõõm kergitada legendi neljandat põlvkonda varjavat loori!

SUUREM NII SEEST KUI VÄLJAST
FABIA neljanda põlvkonna üks suuremaid uuendusi on moodulplatvormi MQB-A0 kasutamine, mis toob kaasa üht-teist.
Üks silmatorkavam tulemus on see, et auto välis- ja sisemõõtmed on eelmise põlvkonna omadega võrreldes märkimisväärselt kasvanud. Allolevas tabelis on toodud kahe põlvkonna võrdlus.

  Pikkus Laius Teljevahe Pakiruumi maht
Neljanda põlvkonna FABIA 4107 mm 1780 mm 2564 mm 380 l
Kolmanda põlvkonna FABIA 3997 mm 1732 mm 2470 mm 330 l
Kasv 110 mm 48 mm 94 mm 50 l


UUS FABIA ON TOHUTU HÜPE EDASI, ÜKSKÕIK KUIDAS SEDA KA VAADATA.
Uus välisilme, uus interjöör, uue põlvkonna teabe- ja meelelahutussüsteemid, uued juhiabisüsteemid, uued Simply Clever'i lahendused, uued mootorid ... Ja seda loetelu võiks jätkata. Oodata on tõesti nii mõndagi!
Täiesti uus FABIA on ideaalselt kohandatud noori peresid, noori spetsialiste ja kasutatud autode omanikke silmas pidades.
 

ÜLIM OHUTUS
PLATVORM MQB-A0 ON VÕIMALDANUD UUE PÕLVKONNA FABIA VARUSTADA TURVAELEMENTIDE JA TIPPTASEMEL JUHIABISÜSTEEMIDEGA, MIDA SENI TEAME KALLIMATEST HINNAKLASSIDEST AUTODE PÕHJAL.

Reisijate ohutuse tagavad nüüd üheksa turvapatja ja sellised juhiabisüsteemid, nagu abisüsteemide komplekt Travel Assist ja sõidurea vahetamise abisüsteem. Lapsevanemad hindavad kindlasti asjaolu, et ISOFIXi kinniteid ja ülemisi ankruid on nüüd kasutatud ka eesmise kaassõitja istmel.

UUENDATUD JÕUALLIKAD
NELJANDA PÕLVKONNA FABIA ON SAADAVAL AINULT BENSIINIMOOTORITEGA JA ESIVEO NING KAS MANUAALSE VÕI AUTOMAATKÄIGUKASTIGA.

Kõiki mootoreid on vahepael täiustatud. Uue põlvkonna FABIA-le saab paigaldada isegi võrratu 110 kW 1,5 TSI mootori, mis on varustatud seitsmekäigulise DSG-käigukastiga.
Mõistame, et aeg on sealmaal, et soovite viimaks uut FABIA-t oma silmaga näha. Selle välimus jääb esialgu varjatuks ja kamuflaažikihtide alla, kuid vähemalt on meil mõned klipid maskeeritud proovisõidust, kui käputäis valitud ajakirjanikke sai võimaluse esimest korda uue FABIAga sõita ja seda ise proovida.